Friday, June 25, 2010

hari minggu yang lama tidak ku temui~ love

setelah sekian lama.. weekend yang tanpa kelas. wahh.. bahagia rasenyer bangun pagi ni. walaupon mula2 tadi penat gak la memikir dalam keadaan separa sedar ade klas ke takde hari ni? ke kene pi keje? hari ape nih? setelah penat berpikir. ting!! xde klas, hari sabtu! dan dan segar pulak la mata. cuba kalo ade klas.. time tu la nak tido balik la.. sakit badan la.. dasar manusia normal betul la aku nih.

sekarang pukul 7:39 pagi waktu gombak. dah start boring. hari masih panjang. plan sebenar nak baca buku. tp berjayakah? ape yang penting.. weekend nih kene stay kat umah. melingkar sambil makan. perghhh.. bahagia. lame tak buat nih.

Seems like everyone dah ade plan hari ni. aku je terkontang kanting. jadi odd plak bile free nih. hurm..nak sambung tido balik mcm gagal dah ni. mata dah segar bugar. sedikit lapar. tp malas utk ke dapur mengambil makanan. jadi .. baring je la disini.

tengahari tadi pergi ke semenyig bawak batrisya mengurut tangan beliau yang tercedera tu. sian pulak tgh muka beliau. cengkung dah. tak gerak2 kan tangan. sampai la habis urut bawak pulak ke malam. kaku jek tangan. tp dah baik dah actually. jam 11 mlm td baru la beliau yakin yg tangan dah ok. penat aku explain tadi. dah takde ape dah tangan tu. dah bole guna dah. pastu sure dier buat muka fobia dan nak menangis. aku layan je la. dah aku yg buat pon.

lepas tu aiman pulak bagi proposal agenda sesi bersiar-siar.

  • Pergi book shop <-- ingatkan dah rajin nak baca buku.. sejuk gak hati. rupenyer nak beli komik. lawak kampus. (proposal beli komik ditolak lalu membeli buku latihan matematik)

  • Beli DVD <--- nak beli dvd toy story 3. tp sebab semua citer baru x clear lagi. akhirnya beli cerita kick ass. tauke kedai tu pon satu. dah tau aku beli utk budak2 lagi mau rekemen cite nih. aku pon beli je la. rupe2 nyer ganas gile. x seswai langsung. jadi aku je la yg simpan.

  • gi wangsa walk. <-- nak main game and makan sekali. plan asal nak main game dulu and makan lepas solat maghrib. tp sebab nazhan lapar. makan dulu. akibatnyer.. tak jadi main game. batrisya tumpahkan air mangga terus keatas baju. owh yer.. by the way.. kedai ayam penyek kat wangsa walk tu tak berbaloi langsung. dah la service lousy.. harga lak x padan ngan makanan. x best. menyesal lak pi situ.

  • akibat tak puas hati dgn dinner td, ajak mereka ke kampung baru. nazhan nak makan kerang bakar. tp sebab jam sgt, balik je la. nak pujuk diorang, pergi Mcd makan ice cream. gagal gak.. McD pon penuh. haishhh..terus pulang. akhirnya.. mama kene gak beli dinner utk kami.



No comments:

Post a Comment