Sunday, January 9, 2011

am i tired?

Fuuhhh~ habis jugak paper tadi. semalam amik research method. today amik ethics. Both paper aku selamber jawab. baca buku tak habis. mmg sgt gamble. but turned out to be ok. bak kata aku la. nak tau btul ke tak.. mari tunggu result. hohoho.

habis je exam, trus pulang ke rumah utk menyibukkan diri dalam activity masak memasak mama. celebrate birthday abg fais ngan buat sesi bacaan yasin beramai-ramai sekali. abg fais seperti biasa.. jadi ketua masak. sendiri birthday sendiri masak. nice~

diriku sgt penat secara tiba-tiba. dah nampak adik-beradik ramai sedang bekerja ni membuatkan diriku secara automatic mengada-ngada. masuk bilik jap.. pejam mata 5 minit.bukak balik mata. senyum. haaaa..lega.

melawat mama didapur. tengah masak pulut kuning. menyakat mama seperti biasa namun ini hari mama sedikit sensitip. wah2.. emo la plk ibuku. jadi sesi itu dipotong menjadi singkat. kang ade pulak selamber senduk melekat kat pipi gebuku ini.

dlm kul 3 tadi wakdol call ajak gi AJL 25. adeh. x dpt la wakdol. kalo saya pergi esok sila dtg majlis arwah saya. ade yg kene kuasa flying kick 5 penjuru mama dan kuncu2 nya. namun plan jumpa wakdol malam nanti tetap dihati.

tup tup.. huh? 1030? kedengaran riuh kat luar. cisss.. dah start ke AJL? x kejut pon. :( aku tertido la plk lepas maghrib tadi. penat sgt kot otak. kuar dgn mengheret tilam kecilku. nampak semua focus tgk tv. aku pula trus berdiri depan tv, menghamparkan tilam dan pandang abg fais dgn renungan tajam. sampai hati tak kejut. seraya semua jerit secara serentak. "dah penat kejut tak bangun!!" eh? ade ek. apsal x sedar langsung? wakdol? mane wakdol? berlari dptkan phone... owh xde any news from her. tertido gak kot. ampun ya wakdol. saya terpengsan tadi. nggak sedarin diri.

time tgk tadi faisal tahir tgh perform. dpt gak la tgk adegan lemas beliau.bunkface tgh perform.x best.mmg group tuh tak leh perform live pon. tp secara overall.. bosan la AJL kali ni. lagu ana rafali menang? tak suka la lagu tuh. kalo dgr kat radio sure diriku mengangkat mata ke atas dan tukar channel. :) sorry ana, bukan sebab ur lagu tak sedap, just that telinga saya tak suka pula. :p

kini, diriku segar bugar. payah dah nak tido ni rasenyer.

owh yer. lagu utk hari ini.. hanyut. he bagi tadi. love~



Signing off,

Ragina.yang.sedang.lapar.

No comments:

Post a Comment